Returnare
Știm că achiziționarea articolelor de echipament montan nu este întotdeauna ușoară și suntem alături de tine. Dacă nu ești mulțumit în totalitate de produsul achiziționat sau, dacă pur și simplu te-ai răzgândit, ai la dispoziție 14 zile calendaristice să îl returnezi.
În conformitate cu OUG34/2014, consumatorul are dreptul de a denunța unilateral contractul la distanță, în termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului, fără penalități și fără invocarea vreunui motiv.
În
cazul returnării, singurele costuri ce cad în sarcina consumatorului
sunt cheltuielile legate de expedierea produsului, aceasta fiind făcută
pe cheltuiala clientului, folosind același serviciu de transport cu care
s-a făcut livrarea inițială.
Procedura de returnare este următoarea:
notificați în scris comerciantul în privința deciziei de returnare, prin email la info@annapurna.ro sau prin înscrierea unei cereri de retur din contul de client
alegeți opțiunea de înlocuire cu un alt produs sau returnarea contravalorii într-un cont IBAN la alegerea dumneavoastră
returnați produsul la adresa Bd. Republicii, nr. 23, Brașov,, fie prin predare personală, fie prin expediere prin curier
produsul returnat trebuie să fie în aceeași stare în care a fost livrat, impreuna cu factura fiscală (în original sau copie) si cu toate documentele, certificatele, etichetele si accesoriile care l-au însoțit
produsul returnat trebuie să fie împachetat corect, păstrând ambalajul original și împachetat suplimentar, astfel încât să fie protejat pe durata transportului și fără a lipi sau scrie pe amnbalajul original;
în funcție de gradul de uzură constatat (dacă este cazul), produsul se va expedia către furnizor pentru aducerea la starea inițială, valoarea acestuia fiind diminuată corespunzător și, implicit, valoarea sumei returnate
Returnarea produselor se face prin curier, de preferat același serviciu prin care v-au fost livrate, la adresa Bd. Republicii, nr. 23, Brașov, județ Pentru a putea desfășura cât mai repede procedurile de returnare, retururile prin Poșta Română nu sunt acceptate.
În cazul în care se solicită returnarea contravalorii, plata se va face în contul IBAN indicat în termen de 14 zile calendaristice de la data soluționării cererii de returnare.
Produse care nu pot fi acceptate la retur:
- produse consumabile: soluții de curățăre, soluții de întreținere, combustibili etc.
- echipamente de protecție personală (PPE), precum corzi de alpinism, carabiniere, hamuri, căști, lonje etc., cu excepția cazului în care nu au fost desigilate
- produse care, prin natura lor, nu pot fi returnate, cu excepția cazulului în care acestea sunt sigilate: lenjerie intimă, șosete, produse de igienă etc.
- produse achiziționate sub formă de pachet special, care pot fi returnate numai împreună cu celelalte produse care au făcut parte din respectivul pachet
- produse care au suferit modificări de orice fel
- produse cu defecte evidente cauzate de utilizarea defectuoasă, precum rupturi, tăieturi, zgârieturi, arsuri etc.