Meniu
Cosul tau

Termeni și condiții

Accesarea, vizitarea, achiziționarea și utilizarea produselor prezentate pe site-ul https://annapurna.ro/ implică acceptarea termenilor și conditiilor enumerate mai jos. Pentru a fi informat despre toate conditiile de utilizare ale acestui site, vă rugăm să parcurgeți secțiunile de mai jos.


1. Operatorul Annapurna

Site-ul https://annapurna.ro/ este proprietatea societății OUTDOOR STORE & SHOP ADVENTURE SRL, cu sediul în localitatea Ghiroda, Calea Lugojului, nr. 100A, județul Timiș, înregistrată la Oficiul Comerțului cu numărul J35/2414/2020 și CUI 42975027, email info@annapurna.ro.

Poți adresa cererile tale prin următoarele mijloace:

- prin poștă sau curierat la sediul din Calea Lugojului, nr. 100A, Ghiroda, județul Timiș

- prin email, pentru informații produse, comenzi, suport clienți și propuneri de colaborare, la info@annapurna.ro

2. Dreptul de autor

Conținutul și design-ul site-ului https://annapurna.ro/, precum și orice alt material având legățură cu acesta, trimis prin orice mijloc de comunicare, aparțin sociețății SC OUTDOOR STORE & SHOP ADVENTURE SRL sau colaboratorilor săi și sunt protejate de legislația în vigoare privind proprietatea intelectuală. Este interzisă reproducerea oricărui material publicat pe site-ul https://annapurna.ro/ (imagine, grafică, text) fără permisiunea scrisă din partea reprezentaților legali ai societății proprietare.

3. Prezentarea ofertei

Descrierea produselor și a serviciilor disponibile pe https://annapurna.ro/ nu reprezintă o obligație contractuala din partea vânzătorului, acestea fiind utilizate exclusiv cu titlu de prezentare. Implicit, societatea OUTDOOR STORE & SHOP ADVENTURE SRL nu își asumă răspunderea pentru eventualele erori privind proprietățile produsului, prețul sau stocul. Aceste erori nu obligă societatea OUTDOOR STORE & SHOP ADVENTURE SRL la nicio acțiune. Prețurile și disponibilitatea produselor comercializate pe site-ul https://annapurna.ro/ pot suferi modificări făă notificare prealabilă, acest lucru putând fi influențat de factori externi, precum politica de prețuri a furnizorilor, disponibilitatea produselor în stocul acestora sau cursul valutar. De asemenea, societatea OUTDOOR STORE & SHOP ADVENTURE SRL își rezervă dreptul de a corecta orice eroare sau omisiune în afișare, fără a anunța în prealabil.

4. Contul de client

Achiziționarea oricărui produs sau serviciu de pe site-ul https://annapurna.ro/ implică înregistrarea unui cont de utilizator, fapt ce necesită comunicarea următoarelor date cu caracter personal: nume, prenume, adresă email, număr de telefon. Politica de confidențialiate și de protecție a datelor cu caracter personal poate fi accesată aici.

5. Comanda și plata

Comenzile pentru produsele prezentate pe site-ul https://annapurna.ro/ se realizează online, prin selectarea opțiunilor dorite (mărime, culoare etc.) și adăugarea acestuia în coșul de cumpărături, alegând cantitatea dorită. Comenzile pot fi plasate și la magazinul din strada Republicii, nr. 23, Brașov, județul Brașov.

Plata pentru produsele achiziționate se poate face în următoarele moduri:

- ramburs la curier

- transfer bancar în cont

- numerar sau card la casieria magazinului din strada Republicii, nr. 23, Brașov, județul Brașov


6. Modalități de livrare

Produsele și serviciile prezentate pe site-ul https://annapurna.ro/ sunt disponibile prin următoarele modalități de livrare:

- livrare prin curier, în cel mult 48 de ore lucrătoare de la confirmarea comenzii de către un angajat; pentru comenzile cu valoare mai mică de 500 de lei se percepe o taxă de 30 de lei pentru livrare prin curier, iar peste valoarea de 500 de lei, transportul este gratuit.

- ridicare personală magazinul situat din Str. Republicii nr. 23, Brașov, județul Brașov

- ridicare personală din Showroom-ul din Calea Lugojului nr. 100A, Ghiroda, județul Timiș, numai după comunicarea expresă a acestei opțiuni

7. Service și garanții

Toate produsele achiziționate de pe site-ul https://annapurna.ro/ beneficiază de garanția oferită de producător și au cel puțin 2 ani garanți pentru defecte de fabricație. Garanția nu acoperă daunele produse de uzură, utilizare necorespunzătoare, depozitare neadecvată, îngrijire necorespunzătoare, ștergerea seriei produsului (acolo unde este cazul) sau distrugerea etichetelor cusute pe produs.

Pentru produsele cu defecte din fabricație este necesar să notificați comerciantul în cel mult 48 de ore de la primirea produsului. Orice reclamație ulterioară nu va fi luată în considerare.

Produsele expediate pentru garanție trebuie să fie curate și uscate. Cheltuielile de expediere sunt în sarcina comerciantului, iar termenul de rezolvare a garanției este de 15 zile lucrătoare, conform Legii nr. 296/2004 privind Codul Consumului, modificată prin Legea nr. 161/2010 și Legea nr. 449/2003 privind vanzarea produselor si garantiile asociate acestora, modificată și completată prin Ordonanța nr. 9/2016. Dacă produsul nu se poate repara sau înlocui cu același produs, clientul are opțiunea de a i se returna contravaloarea produsului, termenul de plată fiind de 15 zile calendaristice.

Pentru orice detalii legate de garanție și service post-vânzare, vă rugăm să ne contactați la info@annapurna.ro.

8. Returnarea produselor

În conformitate cu OUG34/2014, în calitate de consumator aveți dreptul de a denunța unilateral contractul la distanță, în termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului, fără penalități și fără invocarea vreunui motiv.

În cazul returnării, singurele costuri ce cad în sarcina consumatorului sunt cheltuielile legate de expedierea produsului, aceasta fiind făcută pe cheltuiala clientului, folosind același serviciu de transport cu care s-a făcut livrarea inițială.

Procedura de returnare este următoarea:

- notificați în scris comerciantul în privință deciziei de returnare, prin email la info@annapurna.ro sau prin înscrierea unei cereri de retur din contul de client;

- alegeți opțiunea de înlocuire cu un alt produs sau returnarea contravalorii într-un cont IBAN la alegerea dumneavoastră;

- returnați produsul la adresa Calea Lugojului 100A, Ghiroda, județul Timiș, fie prin predare personală, fie prin expediere prin curier

- produsul returnat trebuie să fie în aceeași stare în care a fost livrat, impreuna cu factura fiscală (în original sau copie) si cu toate documentele, certificatele, etichetele si accesoriile care l-au însoțit;

- în funcție de gradul de uzură constatat (dacă este cazul), produsul se va expedia către furnizor pentru aducerea la starea inițială, valoarea acestuia fiind diminuată corespunzător și, implicit, valoarea sumei returnate

Produse care nu pot fi acceptate la retur:

  • produse consumabile: soluții de curățăre, soluții de întreținere, combustibili etc.
  • echipamente de protecție personală (PPE), precum corzi de alpinism, carabiniere, hamuri, căști, lonje etc., cu excepția cazului în care nu au fost desigilate
  • produse care, prin natura lor, nu pot fi returnate, cu excepția cazulului în care acestea sunt sigilate: lenjerie intimă, șosete, produse de igienă etc.
  • produse achiziționate sub formă de pachet special, care pot fi returnate numai împreună cu celelalte produse care au făcut parte din respectivul pachet
  • produse care au suferit modificări de orice fel
  • produse cu defecte evidente cauzate de utilizarea defectuoasă, precum rupturi, tăieturi, zgârieturi, arsuri etc.

Politica de retur poate fi accesată în întregime aici.

9. Recenzii, opinii, comentarii și alte forme de conținut

Utilizatorii site-ului https://annapurna.ro/  pot posta recenzii, opinii, comentarii sau alte tipuri de conținut. Toate formele de conținut adăugate de utilizatori trebuie să nu aibă un caracter ilegal, obscen, amenințător, defăimător, să nu încalce dreptul la intimitate sau legile dreptului de autor; conținutul adăugat trebuie să nu facă referiri comerciale, politice, care instigă la ură sau intoleranță pe motive etnice, religioase, rasiale sau de orientare sexuală. Este interzisă orice formă de spam.

Pentru adăugarea acestora nu pot fi utilizate adrese de email sau identități false. Ne rezervăm dreptul, fără a avea obligația, de a elimina sau edita toate tipurile de conținut postate de către utilizatori. Odata cu postarea de recenzii, comentarii, comunicari si alte tipuri de continut pe site-ul https://annapurna.ro/ , transmiteți dreptul de proprietate, în mod neexclusiv, perpetuu, irevocabil, asupra materialelor postate; fac excepție de la această prevedere acele cazuri în care se precizează explicit că dreptul de proprietate asupra materialelor postate rămâne al utilizatorului.

10. Politica de confidențialitate

Politica de confidențialitate a site-ului https://annapurna.ro/ poate fi consultată aici.

Aveți dreptul să solicitați să verificați aceste date stocate, să le rectificați sau să cereți să fie șterse, să solicitați restricționarea prelucrării sau să vă opuneți prelucrării și, de asemnea, aveți dreptul la portabilitatea datelor. Pentru exercitarea acestor drepturi, vă rugăm să ne adresați o cerere scrisă la info@annapurna.ro.

Orice plângere plangere legata de modul în care v-au fost procesate datele personale se trimite către responsabilul cu protecția datelor la adresa de e-mail info@annapurna.ro. Responsabilul cu protectia datelor va lua legatura cu dumneavoastra pentru a solutiona problema ridicată.